Warning: Declaration of Jetpack_IXR_Client::query() should be compatible with IXR_Client::query(...$args) in /data02/virt71191/domeenid/www.rokkarmatkab.ee/htdocs/wp-content/plugins/jetpack/vendor/automattic/jetpack-connection/legacy/class-jetpack-ixr-client.php on line 0

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data02/virt71191/domeenid/www.rokkarmatkab.ee/htdocs/wp-content/plugins/jetpack/vendor/automattic/jetpack-connection/legacy/class-jetpack-ixr-client.php:0) in /data02/virt71191/domeenid/www.rokkarmatkab.ee/htdocs/wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1831

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data02/virt71191/domeenid/www.rokkarmatkab.ee/htdocs/wp-content/plugins/jetpack/vendor/automattic/jetpack-connection/legacy/class-jetpack-ixr-client.php:0) in /data02/virt71191/domeenid/www.rokkarmatkab.ee/htdocs/wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1831

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data02/virt71191/domeenid/www.rokkarmatkab.ee/htdocs/wp-content/plugins/jetpack/vendor/automattic/jetpack-connection/legacy/class-jetpack-ixr-client.php:0) in /data02/virt71191/domeenid/www.rokkarmatkab.ee/htdocs/wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1831

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data02/virt71191/domeenid/www.rokkarmatkab.ee/htdocs/wp-content/plugins/jetpack/vendor/automattic/jetpack-connection/legacy/class-jetpack-ixr-client.php:0) in /data02/virt71191/domeenid/www.rokkarmatkab.ee/htdocs/wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1831

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data02/virt71191/domeenid/www.rokkarmatkab.ee/htdocs/wp-content/plugins/jetpack/vendor/automattic/jetpack-connection/legacy/class-jetpack-ixr-client.php:0) in /data02/virt71191/domeenid/www.rokkarmatkab.ee/htdocs/wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1831

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data02/virt71191/domeenid/www.rokkarmatkab.ee/htdocs/wp-content/plugins/jetpack/vendor/automattic/jetpack-connection/legacy/class-jetpack-ixr-client.php:0) in /data02/virt71191/domeenid/www.rokkarmatkab.ee/htdocs/wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1831

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data02/virt71191/domeenid/www.rokkarmatkab.ee/htdocs/wp-content/plugins/jetpack/vendor/automattic/jetpack-connection/legacy/class-jetpack-ixr-client.php:0) in /data02/virt71191/domeenid/www.rokkarmatkab.ee/htdocs/wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1831

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data02/virt71191/domeenid/www.rokkarmatkab.ee/htdocs/wp-content/plugins/jetpack/vendor/automattic/jetpack-connection/legacy/class-jetpack-ixr-client.php:0) in /data02/virt71191/domeenid/www.rokkarmatkab.ee/htdocs/wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1831
{"id":243,"date":"2018-06-01T20:30:02","date_gmt":"2018-06-01T20:30:02","guid":{"rendered":"https:\/\/rokkarmatkab.ee\/?p=243"},"modified":"2018-11-28T10:31:34","modified_gmt":"2018-11-28T10:31:34","slug":"5-paev-31-05-90-km","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/www.rokkarmatkab.ee\/venemaa\/5-paev-31-05-90-km\/","title":{"rendered":"5. p\u00e4ev (31.05.) Sosnov\u00f5i Borist t\u00f6rts edasi – Sestroretsk 90 km"},"content":{"rendered":"

\u00d6\u00f6sel mere \u00e4\u00e4res olid isegi veel tugevamad tuuleiilid kui eile j\u00f5e kaldal. Suured puud pea kohal k\u00f5ikusid p\u00e4ris kurjakuulutavalt. Palju k\u00fclmem oli ka, mis t\u00f5ttu olin sunnitud end kaelani magamiskotti m\u00e4ssima. \u00c4ratus oli seekord kell 9.  Kuna eile oli v\u00e4ga pikk p\u00e4ev, siis lubasin endale pool tundi kauem pikutada telgis. Selleks ajaks, kui mina \u00fcles sain, oli Priit juba t\u00fckk aega \u00f5ues asjatanud. <\/p>\n

Esimene vaatamisv\u00e4\u00e4rsus tuli kohe hommikul, kui vaevalt 12-13 km oli v\u00e4ndatud. Krasnaja Gorka nimeline koht, kus asub hiiglaslik raudteel liikunud 305 mm suurt\u00fckk koos rannakaitsepatareiga. K\u00f5rval oli kusjuures tegutsev vene s\u00f5jav\u00e4e radar, mida valvas automaadiga tunnimees. Tema meile suuna k\u00e4tte n\u00e4itaski, kus otsitav poojezd asub. P\u00e4ris muljetavaldav kolakas oli. \u00d5igemini kolakad, sest teine raudtee “p\u00fcss” oli seal veel<\/span><\/span>. Suurem paugutaja oli valmistatud brittide poolt 20. sajandi alguses. Krasnaja Gorka ise oli kunagine fort, mis ehitatud aastatel 1909- 1915 ning see oli osa Peterburi kaitseks loodud merekaitse s\u00fcsteemist. <\/span><\/span>Eesti Vabaduss\u00f5jas alustas  1919. aasta oktoobris siin oma pealatungi Punaarmee vastu Eesti Rahvav\u00e4e 1. diviis, lootes purustada Punaarmee Balti laevastiku, kuid paraku see eba\u00f5nnestus. <\/p>\n

\"Krasnaja-Gorka-1.jpg\"<\/p>\n

\"IMG_0452.JPG\"<\/p>\n

\"IMG_0453.JPG\"S\u00f5jarong Krasnaja Gorkas<\/p>\n

Kell 12 tegime peatuse Lebja\u017ejes. Vikipeedia andmetel asuvad selles alla 5000 elanikuga alevis Vene armee v\u00e4e\u00fcksused, mis muidugi pole imestada, kuna tegemist siiski piiritsooniga. Lisaks on seal h\u00fcljatud maa-alused raketi\u0161ahtid, mille juures pidavat radioaktiivsus \u00fcletama looduslikku taset 20 korda. Nii et hea, et sinna tuulama ei l\u00e4inud.  K\u00fcll l\u00e4ksime kohalikku kohvikusse keha kinnitama v\u00e4ikese t\u0161ebureki moodi sooja lihasaia ja kohviga. Seej\u00e4rel v\u00f5tsime suuna juba p\u00e4eva olulisema sihtm\u00e4rgi poole, milleks oli muidugi Kroonlinn (vene keeles on linna nimi Kron\u0161tadt). Olgu \u00f6eldud, et Kroonlinn oli minu jaoks \u00fcks olulistest kohtadest matkal, kuhu tahtsin kindlasti j\u00f5uda. Samas ei teadnud me enne tammi juurde j\u00f5udmist, kas see rattaga ka v\u00f5imalik on. Kella 1 paiku j\u00f5udsime tammi manu ja siis j\u00f5udiski k\u00e4tte t\u00f5ehetk vol 2 – kas p\u00e4\u00e4seme rattaga \u00fcle v\u00f5i ei. Aga v\u00e4hemalt tuli p\u00e4ike pilve tagant v\u00e4lja meie ponnistust toetama. Mis muud, kui edasi, Kentucky poisid! V\u00f5it on julgete p\u00e4ralt. S\u00f5itsime “k\u00fclma rahuga” kiirtee m\u00e4rgi alt otse tammile.  Otse v\u00f5iks ka siinkohal jutum\u00e4rkidesse panna, sest sillale p\u00e4\u00e4semiseks tuli p\u00e4ris pikk tiir teha. Mis t\u00e4hendab, et rattaga ei v\u00f5i kiirteel s\u00f5ita? Mis siis, et tee peale j\u00e4\u00e4b ka tunnel? Kuigi t\u00f5ele au andes me sellest tunnelist tammile j\u00f5udes veel ei teadnudki. Kui kuidagi ei saa, siis kuidagi ikka saab. Tundsin, et verer\u00f5hk t\u00f5usis, kui  m\u00f6\u00f6da tee \u00e4\u00e4rt tammi \u00fcletama asusime. Kuni korraga oli teel ees t\u00f5kkepuu ja selle juurde jooksis oma kuudist turvamees. See teatas meile ilma pikema jututa, et me rikume seadust ja rattaga s\u00f5itmine tammil on keelatud. No \u00e4ra sa m\u00e4rgi. Soovitas meil tungivalt tagasi s\u00f5ita ja siis bussiga uuesti tulla. See variant ei olnud meile eriti mokkam\u00f6\u00f6da. Selle asemel l\u00e4ks Priit tee \u00e4\u00e4rde h\u00e4\u00e4letama ja umbes 5 minuti p\u00e4rast saimegi v\u00e4iksemat sorti veoauto peale, rattad t\u00f5stsime mitme mehe \u00fchisel j\u00f5ul auto kongi, mis oli meie \u00f5nneks t\u00fchi ja s\u00f5it tunnelisse v\u00f5is alata. Mehed kabiini ja nii me kiiresti teisele poole tunnelit laevatee alt l\u00e4bi p\u00e4\u00e4sesimegi. T\u00e4nud h\u00e4rra sohvrile. Vurasime siis tammi pealt Kroonlinnaga tutvust tegema. <\/p>\n

\"Kroonlinna-21.jpg\"H\u00e4\u00e4letades Kroonlinna<\/p>\n

Kroonlinn asub Kotlini saarel ning seal elab ca 40 000 inimest. Saar eraldab Neva lahte \u00fclej\u00e4\u00e4nud Soome lahest. Peterburi tamm, mille kaudu saarele p\u00e4\u00e4seb, kaitseb Peterburgi \u00fcleujutuste eest. Peeter I lasi 1703-1704 saarele kaitserajatised ehitada Peterburi kaitseks v\u00e4lisvaenlaste eest. Linnas on suurel v\u00e4ljakul endiselt leegitsemas igavene tuli, kuigi ilma truu valvevahtkonnata. 1921 toimus Kroonlinnas madruste m\u00e4ss bol\u0161evike vastu, mis muidugi veriselt maha suruti Trotski k\u00e4sul. Aga vaatamist j\u00e4tkus linnas veelgi. <\/p>\n

Vaatasime suurt Peeter I ausammast (muuseas, linna infovoldik seda kuju miskip\u00e4rast ei maini teiste vaatamisv\u00e4\u00e4rsuste seas)<\/p>\n

\"IMG_0468.JPG\"Peeter I<\/p>\n

Piilusime eemalt Vene s\u00f5jalaevu, r\u00e4\u00e4kisime juttu P\u00e4rnust p\u00e4rit vene keelt k\u00f5neleva mehe ja tema naisega ja kell 15.30 l\u00e4ksime s\u00f6\u00f6ma vene toitusid pakkuvasse kohvikusse nimega Skazka ehk muinasjutt. Toit (b\u00f6fstroogonov friikartulitega (!) ja k\u00fclm filtreerimata vene \u00f5lu) v\u00e4ga muinasjutuline polnud, aga ajas asja \u00e4ra.  Maksma l\u00e4ks 580 rubla ehk 7-8 eurot. Lisaks saime v\u00f5imaluse laadida oma telefone. P\u00e4rast s\u00f6\u00f6ki otsisin internetist, et kas ja kust v\u00f5iks leida siit Lydia Koidulaga (elas Kroonlinnas p\u00e4rast abiellumist kuni surmani 1886) seotud maja v\u00f5i m\u00e4lestustahvligi. Selgus, et m\u00e4lestustahvel asub vaevalt m\u00f5nisada meetrit meist eemal Lenini prospektil. \u00dcsna h\u00f5lpsalt selle ka \u00fcles leidsime. Kuidagi eriti sooja tunde ja hea tuju tekitas selle leidmine. <\/span><\/span><\/p>\n

\"Koidula.JPG\"<\/p>\n

Ja see hea tuju kestis \u00f5htuni v\u00e4lja, vaatamata nendele takistustele, mida veel \u00fcletada saime. Enne uuesti tammile siirdumist tegime ratastega viimase tiiru linnas ja oligi aega teed j\u00e4tkata.<\/span><\/span><\/p>\n

Seekord saime suure osa teest (kokku 14 km) s\u00f5ita tammil tehnovajadusteks tehtud k\u00f5rvalteel. Seda l\u00f5bu j\u00e4tkus aga kuni oli vaja hakata mitmeid l\u00fc\u00fcse \u00fcletama. Tuli taas kiirteele ronida, ainult et tammi sellel pool oli liiklus palju tihedam. Eks kepsud natuke v\u00e4risesid, kui seal tee servas ellu p\u00fc\u00fcdsime j\u00e4\u00e4da. Saime oma ratastega ronida \u00fcle plokkide, treppidest \u00fcles ja alla ning m\u00f6\u00f6da liivast n\u00f5lva. Ja ikka mitu korda jutti. L\u00f5puks \u00fcle silla me \u00f5nnelikult j\u00f5udsime, kuigi oli parasjagu tegemist sellega. On mida meenutada sellest p\u00e4evast. <\/span><\/span><\/p>\n

Ja siis oli ka paras aeg hakata \u00f6\u00f6bimiskohta otsima. Soovisime selle \u00f6\u00f6 veeta katuse all, kuna ilmavaatleja kogenud pilgule tundus, et telgis v\u00f5is pisut jahe hakata. Ja p\u00e4rast neid vintsutusi oleks tore ka natuke pesta end ning voodis puhata. M\u00f5ned kilomeetrid veel v\u00e4ntamist, enne kui j\u00f5udsime Sestroretski linna. Kohe avastasime end Punaste komand\u00f6ride t\u00e4naval, kus ei puudunud ka Lenini monument.   Ca 37 000 elanikuga Sestroretsk asub Sestra j\u00f5e ehk \u00d5e j\u00f5e suudmes Kuurortn\u00f5i rajoonis. Linn on Peeter I poolt asutatud aastal 1714, kuigi linna\u00f5igused sai alles 1917.  Sestroretsk asub k\u00f5igest 31 km kaugusel Peterburist, mille l\u00e4bimist meil \u00f5nnestus t\u00e4nu Kroonlinna p\u00f5ikamisele v\u00e4ltida. <\/p>\n

Kella 8 paiku \u00f5nnestus l\u00f5puks \u00f6\u00f6maja leida. Hotell nimega Taimout. Oli t\u00f5esti juba viimane aeg aeg maha v\u00f5tta. Hotell polnud liiga odav ja maksis 3800 rubla (\u00fcle 55 euro tolleaegse kursi j\u00e4rgi), sellest 800 rubla maksis hommikus\u00f6\u00f6k. Hommikus\u00f6\u00f6k ei ole seal mitte hotelli m\u00e4\u00e4ratud ajal nagu tavaliselt, vaid siis, kui klient \u00fctleb. See sobis meile h\u00e4sti. Hea vaade lahesopile, taamal k\u00f5rgumas \u00fche sillal \u00f5ngitsenud kalamehe v\u00e4itel Gazpromi peakontoriks olev hiiglaslik torn.<\/p>\n

\u00d5htul l\u00e4ks Priit v\u00e4lja elu uurima ja minna j\u00e4in tuppa blogi kirjutama. Kella 12 ajal suutsin viimaks nii enda kui tahvli juhtmed kokku ajada, mis oli selge m\u00e4rk, et oleks aeg l\u00f5petada. Korraga kostus akna tagant Priidu h\u00fc\u00fce. Ta oli jalutusringilt tagasi j\u00f5udes avastanud, et hotelli v\u00e4lisuks on lukku pandud (Nepalis juhtus meil midagi sarnast,ainult seal me ei p\u00e4\u00e4senud samal p\u00f5hjusel uksest v\u00e4lja). Priit t\u00f5estas, et ta pole papist poiss ja ronis m\u00f6\u00f6da v\u00e4lisseina k\u00fcljes rippuvat korstnatoru teisele korrusele ja tuli aknast tuppa. Selle peale ei osanud ma muud kosta, kui keerasin imestusest ammuli sui magama.    <\/p>\n

 <\/p>\n

 <\/p>\n

 <\/p>\n

   <\/p>\n

 <\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

\u00d6\u00f6sel mere \u00e4\u00e4res olid isegi veel tugevamad tuuleiilid kui eile j\u00f5e kaldal. Suured puud pea kohal k\u00f5ikusid p\u00e4ris kurjakuulutavalt. Palju k\u00fclmem oli ka, mis t\u00f5ttu olin sunnitud end kaelani magamiskotti m\u00e4ssima. \u00c4ratus oli seekord kell 9.  Kuna eile oli v\u00e4ga pikk p\u00e4ev, siis lubasin endale pool tundi kauem pikutada telgis. Selleks ajaks, kui mina \u00fcles … Loe edasi “5. p\u00e4ev (31.05.) Sosnov\u00f5i Borist t\u00f6rts edasi – Sestroretsk 90 km”<\/span><\/a><\/p>\n","protected":false},"author":3,"featured_media":0,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"ngg_post_thumbnail":0,"spay_email":"","footnotes":"","jetpack_publicize_message":""},"categories":[13],"tags":[],"jetpack_featured_media_url":"","jetpack_publicize_connections":[],"jetpack_sharing_enabled":true,"jetpack_shortlink":"https:\/\/wp.me\/p9GOzm-3V","jetpack_likes_enabled":true,"jetpack-related-posts":[{"id":743,"url":"https:\/\/www.rokkarmatkab.ee\/lati\/89-paev-23-08-sarnate-mikeltornis-80-km\/","url_meta":{"origin":243,"position":0},"title":"89. p\u00e4ev (23.08.) S\u00e4rnate - Mikeltornis 80 km","date":"august 23, 2018","format":false,"excerpt":"Hommikul \u00e4rgates nautisin merem\u00fchinat ja r\u00f5\u00f5muga n\u00e4gin telgi ukse vahelt, et p\u00e4ike on taas taevalaotuse enda valdusesse v\u00f5tnud. Mis seal muud, kui asjad kotti, kotid rattale ning ratas rajale. S\u00f5it l\u00e4ks p\u00e4ris hoogsalt ja s\u00f5idutingimused olid soodsad. Kui eile olin kella 13-ks l\u00e4binud h\u00e4dised 20 km, siis t\u00e4na j\u00f5udsin kell\u2026","rel":"","context":"In "L\u00e4ti"","img":{"alt_text":"","src":"","width":0,"height":0},"classes":[]},{"id":389,"url":"https:\/\/www.rokkarmatkab.ee\/soome\/26-paev-21-06-kuivaniemi-fin-salmis-swe-76-km\/","url_meta":{"origin":243,"position":1},"title":"26. p\u00e4ev (21.06.) Kuivaniemi - Salmis 76 km","date":"juuni 21, 2018","format":false,"excerpt":"Mul \u00f5nnestus eile laager \u00fcles panna sellisesse kohta, kus hommikup\u00e4ikeses oli m\u00f5nus vaikselt toimetada. Ja telgis l\u00e4ks l\u00f5puks nii soojaks, et vana unim\u00fcts pidi v\u00e4gisi end peale 9 \u00f5ue ajama. Kauem ei kannatanud telgis konutada. Aga \u00f6\u00f6sel kuulsin, et keegi toimetas mu v\u00e4lja j\u00e4\u00e4nud toiduasjade kallal. Sulelise nokk oli riisipudru\u2026","rel":"","context":"In "Rootsi"","img":{"alt_text":"","src":"","width":0,"height":0},"classes":[]},{"id":434,"url":"https:\/\/www.rokkarmatkab.ee\/rootsi\/32-paev-tont-teab-kust-rabast-umea-linna-42-km-tegelt-ca-58-km\/","url_meta":{"origin":243,"position":2},"title":"32. p\u00e4ev (27.06.) kuskil raba \u00e4\u00e4res - Ume\u00e5 58 km","date":"juuni 27, 2018","format":false,"excerpt":"Hommikul raba \u00e4\u00e4rest m\u00e4ndide vahelt tagasi tee peale p\u00e4\u00e4semiseks toimus protsess jupikaupa - k\u00f5igepealt rattakotid metsast v\u00e4lja ja siis ratas. Kogu see krempel oli vaja ka \u00fcle kraavi (kus ei puudunud ka vesi ja muda) vedada ja alles siis sain asjad ratta peale pakkida. Eile \u00f5htul, kui siia saabusin, murdsin\u2026","rel":"","context":"In "Rootsi"","img":{"alt_text":"","src":"","width":0,"height":0},"classes":[]},{"id":343,"url":"https:\/\/www.rokkarmatkab.ee\/soome\/18-paev-14-06-vosa-sadam-lindudelaht-100-km\/","url_meta":{"origin":243,"position":3},"title":"18. p\u00e4ev (13.06.) Paadisadam - Lindude laht 100 km","date":"juuni 14, 2018","format":false,"excerpt":"\u00c4ratus oli m\u00f5istlikul ajal ehk 8.50. Traditsiooniline riisipuder ja gurmeejook sisse koos uue eluvaimuga. Ja edasi, Kentucky l\u00f5vi! Esimene m\u00e4rkimisv\u00e4\u00e4rne hetk toimus k\u00fclakeses nimega H\u00e4rkmeri. Seal leidsin eest \u00fche kohviku, kus soovisin esmaj\u00e4rjekorras muidugi k\u00f5ikv\u00f5imalikke elektroonilisi vidinaid laadida. Ega kohvigi m\u00f6\u00f6da k\u00fclge maha ei jooksnud.Samal ajal saabus vastassuunast kohvikusse aga\u2026","rel":"","context":"In "Soome"","img":{"alt_text":"","src":"","width":0,"height":0},"classes":[]},{"id":775,"url":"https:\/\/www.rokkarmatkab.ee\/eesti\/97-paev-31-08-meremoisa-jurioo-park-tallinn-40-km\/","url_meta":{"origin":243,"position":4},"title":"97. p\u00e4ev (31.08.) Merem\u00f5isa - J\u00fcri\u00f6\u00f6 park, Tallinn (40 km)","date":"august 31, 2018","format":false,"excerpt":"Ja oligi k\u00e4tte j\u00f5udnud minu r\u00e4nde viimane p\u00e4ev. Kojuj\u00f5udmise p\u00e4ev. \u00dche etapi l\u00f5ppemise p\u00e4ev. Nii kurb kui r\u00f5\u00f5mus, oodatud ja kardetud \u00fcheaegselt. Istusin hommikul mere \u00e4\u00e4res m\u00e4ndide all ja nautisin veel seda m\u00f5nusat olemist looduses. Vihma ei sadanud, r\u00e4hn toksis kusagil pea kohal ja tihased karglesid \u00fcmber laua, otsides oma\u2026","rel":"","context":"In "Eesti"","img":{"alt_text":"","src":"","width":0,"height":0},"classes":[]},{"id":596,"url":"https:\/\/www.rokkarmatkab.ee\/saksamaa\/64-paev-29-07-schonhagen-kieli-kanal-aares-kieli-kulje-all-58-km\/","url_meta":{"origin":243,"position":5},"title":"64. p\u00e4ev (29.07.) Sch\u00f6nhagen - Kieli kanali \u00e4\u00e4res Kieli k\u00fclje all 58 km","date":"juuli 29, 2018","format":false,"excerpt":"Eile sai laagripaik siis tehtud koerte ranna k\u00f5rvale. Hommikul hakkasidki neljajalgsed suvitajad mu telgist m\u00f6\u00f6da saalima, sekka ka m\u00f5ned varajased tervisesportlased. Pikutasin veel stoilise rahuga, kuulasin, kuidas paar peni mu telki nuusutama tuli. Ilmselt tulemus neile ei meeldinud. Aga siis asusin juba igap\u00e4evaste toimingute juurde - s\u00f6\u00f6mine, ujumine, pakkimine. Igatahes\u2026","rel":"","context":"In "Saksamaa"","img":{"alt_text":"","src":"","width":0,"height":0},"classes":[]}],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/www.rokkarmatkab.ee\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/243"}],"collection":[{"href":"https:\/\/www.rokkarmatkab.ee\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/www.rokkarmatkab.ee\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/www.rokkarmatkab.ee\/wp-json\/wp\/v2\/users\/3"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/www.rokkarmatkab.ee\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=243"}],"version-history":[{"count":13,"href":"https:\/\/www.rokkarmatkab.ee\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/243\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":1822,"href":"https:\/\/www.rokkarmatkab.ee\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/243\/revisions\/1822"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/www.rokkarmatkab.ee\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=243"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/www.rokkarmatkab.ee\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=243"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/www.rokkarmatkab.ee\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=243"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}